Even voorstellen..

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

BikeRt Roy
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mei 2018, 22:18
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zwolle

Even voorstellen..

Ongelezen bericht door BikeRt Roy »

Dag beste forumleden,

Een maandje geleden ben ik lid geworden van dit leuk informatieve forum, maar ik had mij nog niet voorgesteld. Mijn naam is Roy. Ik woon in Zwolle. Vorig jaar heb ik mijn motorrijbewijs gehaald (4 pogingen, dus echt een natuurtalent) en heb ik een BMW R 1200 Rt uit 2006 aangeschaft met maar 11.000 km op de teller. Ik heb er nu een paar duizend bij opgezet. Het is een hele fijne motor, maar om mee te beginnen?
Het lijkt mij erg leuk ook eens mee te rijden met een toertocht en wat andere liefhebbers te ontmoeten en ervaringen te delen.

Iedereen,veel plezierige en veilige kilometers toegewenst.

Groet, Roy
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen..

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Roy,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van een -1200- . De ervaringen over de RT worden hier vooral op het forum gedeeld, maar natuurlijk ook daarbuiten. Zo is er vandaag (toeval of niet) een mooie tourrit georganiseerd vanuit Zwolle. Het is een plezierige manier om andere forumleden te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. Het rijden van een mooie tourrit is ook helemaal TOP. Er komen in de toekomst ongetwijfeld andere momenten in de vorm van een tourrit annex treffen waar je aan deel kunt nemen. Wellicht tot ziens en veel plezier toegewenst op ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”