Aangenaam kennis te maken

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

vinnie411
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2018, 16:27
Type: Overig R-serie
Bijz: Black edition R1150R
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den Rijn

Aangenaam kennis te maken

Ongelezen bericht door vinnie411 »

Hallo iedereen,

Ik heb Vincent, 38 jaar. Heb nu net mijn rijbewijs 1 jaar en geniet van mijn eerste motor, een BMW R1150R black edition uit 2002.
Ik vind dit echt een hele leuke motor om mee te toeren.
Ik ben werkzaam in de olie en gasindustrie als technicus en heb in het verleden ook veel gesleuteld aan auto's.

Ik heb tot nu toe een paar dingen verandert aan mijn motor en wil nog een paar dingen doen:
- heb een ander windscherm geplaatst, ben nog niet helemaal tevrede. Misschien ga ik toch weer terug naar het kleine ruitje.
- heb een smart turning system geinstalleerd. Deze zet de pinkers uit na de bocht, volledig automatisch. Via een serie van sensoren weet dit systeem of ik een kleine inhaal actie heb gedaan of bij een stoplicht sta te wachten, ook rotondes doet hij fantastisch. echt een aanrader.

Wat ik nog wil doen is het geluid..... Nu niet meteen het verkeerde van mij denken hoor.
Er zit momenteel een compleet Laser Hotcam systeem onder, dus headers, 2to1 pipe en demper (hoewel...demper???)
Dit maakt voor mij echter een beetje te veel herrie. Sommige mensen zullen het nog vinden meevallen, maar van mij hoeft het niet echt.
Dit is dan ook een van de redenen om me op dit forum aan te melden. Mijn komende vragen e.d. zullen dan ook vooral om het uitlaatsysteem gaan.
Maar dat zal ik keurig in de daarvoor bestemde boards doen.
BMW R1150R Black Edition 2002
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4367
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Aangenaam kennis te maken

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Vincent, welkom op het RT-forum en bedankt voor je intro.
Eén verzoek: plaats je vragen en opmerkingen in de relevante topics. _004
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”