En nog een BMW rijder er bij.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Sypie
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 jun 2018, 21:41
Type: R1100RT
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Zwolle

En nog een BMW rijder er bij.

Ongelezen bericht door Sypie »

Hoi,

Sinds mei 2018 heb ik mijn motorrijbewijs. Daarna moest er natuurlijk een motor komen... Het is een R1100RT geworden, tweedehands met net geen 100.000 km op de teller. Beestje is van 1996 maar functioneert naar mijn mening nog prima. Uiteraard zullen er de nodige puntjes gedaan worden om het apparaat op peil te houden maar dat lijkt me bij een nieuwe motor net zo.

Nu ik de motor net iets meer dan een maand heb is de auto nog maar 2 keer mee geweest naar mijn werk. In mijn dagelijks leven ben ik docent op een MBO-school. Tussen de lessen door doe ik ook stagebezoeken, op de motor uiteraard. Heerlijk is dat, motorrijden in de baas z'n tijd _005 Eigenlijk wordt er niet gek opgekeken wanneer ik in mijn motor outfit binnen stap om een gesprek te komen doen.

Omdat ik zelf bijzonder weinig van motoren weet kom ik hier een boel kennis halen. Hopelijk betaalt zich dat later weer terug zodat ik ook kennis kan gaan delen.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: En nog een BMW rijder er bij.

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Sypie,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aanschaf van een -1100- . Een heerlijke woon-werk-tour motor. Ook ik gebruik dit type RT er met regelmaat voor! _004

Je gaat op dit forum heel veel kennis vinden over alles betreffende de RT. Via de zoekfunctie in de forumindex is het forum uitstekend doorzoekbaar.

Stel gerust je ervaringen in de daarvoor ingerichte topics en deel ook je ervaringen . . . dat maakt ons immers tot een actief forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Tante Anita
Berichten: 10
Lid geworden op: 03 jul 2018, 12:34
Type: R1150RT
Bijz: Titangrau, 2003, 2e eigenaar
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Den Haag

Re: En nog een BMW rijder er bij.

Ongelezen bericht door Tante Anita »

Welkom :) ik heb sinds juni 2018 mijn A en ik heb sinds een week een R1150RT.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”