voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Terry

voorstellen

Ongelezen bericht door Terry »

Dag allemaal,

Ik ben Terry, 51 jaar, woonachtig in Utrecht.

Rijdt al best wat jaren BMW. eerst een K100, daarna een K1100. En nu dus een R1150 RT.

Ik forens het hele jaar door dagelijks tussen Utrecht en Rotterdam. En alsof dat niet genoeg is, maak ik ook graag langere tourtochten. Een auto heb ik niet.

Op veel van de vragen die ik heb met betrekking tot mijn RT vind ik een antwoord op dit forum. Dank daarvoor!

Groet,

Terry


Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Terry,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je compliment over dit forum. _004

De RT is inderdaad een ideale woon-werk-tour motor. Ook vandaag weer heb ik dat gemerkt met een rit van ruim 500 km. Je stapt er af zoals je er bent opgestapt. En dat is op vele andere motoren wel anders. Het comfort, stuurgedrag en de wegligging (ook door een laag zwaartepunt) is werkelijk subliem. De BMW boxer motor is in mijn ogen pure eenvoud in concept. De gehele motor is daadwerkelijk om het blok heen gebouwd met o.a. de paralever en telelever.

Veel plezier met je RT en veel genoegen op ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”