Hallo allemaal

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Paul850
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2018, 11:56
Type: R850RT
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: papendrecht

Hallo allemaal

Ongelezen bericht door Paul850 »

Hallo allemaal, ik ben Paul, 54 jaar en rijd motor sinds 2005, ik heb sindsdien 2 motoren gereden: honda Deauville 650 en de Deauville 700. Beide motoren heb ik met veel plezier naar ongeveer 100.000 km gebracht en was al een beetje aan het nadenken over een andere motor. Afgelopen vrijdag kwam een goede collega met een verhaal over de motor van een vriend die te koop was. Een R850Rt met slechts 8200 km. Ben zaterdag gaan kijken en rijden Na wikken en wegen besloten om de Deau op marktplaats te zetten. Net beurtje banden en remblokken gedaan. Was het niet van plan. Maarja dit soort dingen gebeuren. Ga hem zaterdag ophalen, alleen nog kijken hoe ik hem door de poort ga krijgen.
Dus nu kennis aan het verzamelen betreffende de boxer en zo hier beland.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Paul,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en je hebt met een -850- met nog geen 9K op de klok wel één met een extreem lage km.stand gevonden. Sterker nog, ik ben zo'n RT met zo'n km.stand van deze leeftijd op het forum nog nooit tegengekomen. Dat is treffen dus! _004

Heel veel plezier met je RT en laat 'em gerust zien in dit topic: viewforum.php?f=13. Verder wens ik je veel genoegen op ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Paul850
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2018, 11:56
Type: R850RT
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: papendrecht

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door Paul850 »

En dan , tijd voor een update: Big RT Smile Ik rijd nu ongeveer een half jaartje op mijn BMM, de km stand is ondertussen verdubbeld, al meer gereden dan de vorige 2 eigenaren samen. Rondje door de Alpen gemaakt en de nodige woonwerk kilometers. Eerste beurtje is ook al geschied. Ga nu met verse banden het nieuwe jaar in. Het grote verschil is vooral de wegligging op de grote wegen, in de stad en in de Bergen, merk je dat, zeker met alle haarspeltjes aldaar, ie wel wat zwaarder is dan de Deauville. Het rijden is gewoon genieten. mvfg _004
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”