Nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Hans469
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 jul 2018, 20:05
Type: R850RT
Land: Utrecht
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Nieuw lid

Ongelezen bericht door Hans469 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Hans. In 2009 heb ik een R850RT voormalige overheidsmotor gekocht. Deze heb ik omgebouwd naar een volwaardige tourfiets met topkoffer. In al die jaren heb ik er niet veel mee gehad, behalve een flinke onderhoudsbeurt een paar jaar geleden. Vooral veel plezier. Ik ben er o.a. mee naar Frankrijk en Spanje geweest. De afgelopen 2 jaar heeft de RT helaas stilgestaan. Ik wil er nu weer wat vaker mee op uit en wil me ook wat meer in de techniek verdiepen. Daarom heb ik me aangesloten bij het forum. Wellicht tot gauw!

Groeten,
Hans
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Hans,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en ja, het motorrijden gaat soms met ups and downs. Fijn dat je het weer gaat oppakken en op ons forum wordt ook op technisch gebied veel gedeeld. Uiteraard is er in de afgelopen 10 jaar ook al veel geschreven. Via de zoekfunctie is het forum goed doorzoekbaar. Stel vooral je vraag of vragen in de specifieke topics en geniet veel van je -850- ! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”