nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Trygvasson68
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jul 2018, 10:04
Type: R1100RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Tongeren
Contacteer:

nieuw lid

Ongelezen bericht door Trygvasson68 »

hallo allemaal,
mijn naam is Mike, kom oorspronkelijk uit Nederland maar woon in Tongeren, België...de oudste stad van België.
Ik rijd alweer een klein tijdje, sinds 1988.
Sinds kort mijn allereerste BMW, een -1100- uit 1993 in de kleur Glacier Green. Ik heb hiernaast ook nog een MotoGuzzi California III uit 1993.
Thuis heb ik 3 aanhangers staan, mijn Karel Van Vooren Explorer aanhanger die ik 13 jaar geleden verkocht had maar sinds kort weer bij me is, een Amerikaan van het merk Shoreline....weet (nog) niet precies van welk jaar maar een grandioos en groot ding en sinds kort een Freebird uit 1969 die in nagenoeg originele staat is.....en ja....heb dus twee (!!) trekhaken op 1 motor zitten.
Ik beheer al weer sinds enige tijd een site over aanhangers achter motoren, hier staat praktisch alles wat normaliter overal een beetje versrpreid staat zeg maar. Ik weet niet of ik die site hier mag vermelden dus die laat ik vooralsnog even achterwege.
Zit daarnaast ook nog bij een RC (Rijders Club) die sinds 2013 bestaat en in IJsland begonnen is, inmiddels hebben we Noorwegen, Zweden, Nederland, België (ik vooralsnog), Frankrijk, Spanje, Brazilië, NieuwZeeland, Australië, Canada en de VS erbij. Norse Riders...zoek maar eens op. Hebben we ook een website van, maar laat ik vooralsnog even achterwege.

Ik hoop hier een hoop te weten te komen over de RT, maar volgens mij gaat dat helemaal goed komen!
Dit forum ziet er fantastisch uit moet ik zeggen en ook bijzonder uitgebreid, heel fijn dat ik hier deel van uit mag maken.
[groet]
Mike
Góð orð finna góðan samastað.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4367
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: nieuw lid

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Dag Mike, welkom op het RT-forum en doe er je voordeel mee. Overigens lijkt het me sterk dat je R1100RT uit 1993 kwam. Toen werden ze namelijk nog niet gebouwd.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
Trygvasson68
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 jul 2018, 10:04
Type: R1100RT
Land: België
Woonplaats of omgeving: Tongeren
Contacteer:

Re: nieuw lid

Ongelezen bericht door Trygvasson68 »

Hi Jos,
haha je hebt ook gelijk, maar dat jaar zit zo'n in mijn genen door mijn Guzzi, die is van 1993. De -1100- is van 1999.....foutje, bedankt voor je opmerkzaamheid.
Góð orð finna góðan samastað.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: nieuw lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Mike,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en veel plezier op je -1100- ! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”