Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Kaj
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2018, 23:02
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Maarssen

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Kaj »

Ik ben Wouter van Esch en ben 46 jaar.
Ik heb gister mijn eerste (weg)motor gekocht. Dat moest en zou een BMW zijn. _004
Vroeger, ik was 13 jaar ofzo, heb ik samen met een (veel oudere) vriend een R50 helemaal uit elkaar gehaald en helemaal gereviseerd weer opgebouwd. Toen was mijn liefde voor de boxer motoren geboren.
Altijd gedacht, als ik een motor koop......
Nu, eindelijk was het zover. Mijn vrouw is overstag en ziet de voordelen van woon werk verkeer op de motor ook in.
Omdat ik eigenlijk het hele jaar wil rijden is een kuip waar ik me achter kan verschuilen tegen de elementen geen overbodige luxe in mijn ogen. :D
Na nog heel even uit mijn ooghoeken te hebben gekeken naar een Honda Pan ST1100, toch maar snel verder bij BMW, ik hou van die boxers.
Ik ben nu trotse eigenaar van een R1100RT uit '98, wat een dijk van een machine!

Ik snuffel hier nóg wel wat rond en ik hoop op een meeting of zoiets binnenkort.
Altijd leuk om gedachtes uit te wisselen.

Groet Wouter
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Wouter,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. En ja, als je eenmaal besmet bent met dat boxer virus, dan blijft dat altijd bij je! _004

Je hebt aan de -1100- inderdaad een hele fijne woon-werk-tour motor. Geniet, nooit met mate, van je RT en veel plezier op en met ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”