nieuwe gast hier.....

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

MisterEther
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2018, 21:32
Type: R1150RT
Land: nl
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

nieuwe gast hier.....

Ongelezen bericht door MisterEther »

Goedemorgen, na enige tijd meegelezen te hebben en daarna zelf een 1150rt gekocht dacht ik maar even lid te worden.
Ik heb mijn RT gekocht voor woonwerk verkeer van Amersfoort naar Amsterdam. Het is een blauwe uit 2003 met 90000 km op de teller en alle beurten in de boekje afgestempeld. ik hoop er een tijdje plezier van te hebben. Ik heb vooral met veel interesse de ervaringen over het windscherm gedeelte gelezen en mede daarop mijn aankoop voor een nieuwe ruit gedaan. Helaas is dat toch niet helemaal volledig naar mijn zin. Mijn tweede actie (na het voorstellen) zal dan ook zijn een verkoop item aan te maken. Verder ben ik de bmw aan het ontdekken en de techniek een beetje induiken, voor nu wil ik mij graag op de banden vervanging oriënteren (welke) maar ook vind ik het blok ietsje onregelmatig lopen. Genoeg te lezen en te leren denk ik zo....gr ronald
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: nieuwe gast hier.....

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ronald,

Van harte welkom "nieuwe gast" en je hebt jezelf vanaf nu ook geintroduceerd als nieuw RT-forum LID! _004

Veel plezier op dit forum en stel gerust je vragen in de daarvoor ingerichte topics. Veel plezier ook toegewenst met je -1150- ! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”