Nieuw lid uit België, Aalter

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

BartVT
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2018, 10:48
Type: R1200RT/LC
Bijz: Bouwjaar 2015
Land: Belgie
Woonplaats of omgeving: Aalter

Nieuw lid uit België, Aalter

Ongelezen bericht door BartVT »

Beste leden,

mag ik me even voorstellen, ik ben Bart, 59 jaar, ik woon in Aalter (BE) en heb er een motorcarriëre opzitten van 36 jaar.
Ik heb vroeger met een R90, R100RT, K100RT, R1100RT gereden en ook nog een Yamaha Diversion, XJR1300, Fazer 1000, Dragstar 1100 en laatst een Midnightstar 1900 gehad. Ik dacht te stoppen met motorrijden maar nu mijn motoren verkocht zijn denk ik dat ik het customrijden moe was. Daarom kijk ik terug uit naar een BMW, nl een R1200 RT. Op het net lees je dat er veel kan stuk gaan, dat maakt me natuurlijk wat ongerust want met mijn Yamaha’s heb ik nooit problemen gekend. Ik ben me er wel van bewust dat BMW’s wel wat kilometers afleggen en dan heb je natuurlijk meer kans op slijtage. Hopelijk kan ik op het forum genoeg informatie vinden.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw lid uit België, Aalter

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Bart,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Helemaal TOP natuurlijk dat je je motorcarrière gaat voortzetten na zoveel jaren motorplezier. En ja, je komt van BMW, van custom weer terug op een BMW! _004

Als je je gaat oriënteren op een RT kun je wellicht dit topic even doorlezen:

viewtopic.php?f=63&t=5366

Ik zou voor de aankoop van een tweedehands motor altijd een aankoopkeuring laten doen. Dat weet je zeker wat je koopt en je wordt door een onafhankelijke partij gewezen op mogelijke gebreken. Vooral de ABS module is daarbij (helaas) berucht en beroemd.

Mocht je verder vragen hebben tijdens je zoektocht, dan kun je deze gerust stellen in het volgende topic:

viewforum.php?f=63

Veel succes en laat vooral weten welke RT het in de toekomst gaat worden! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”