Nieuw hier

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

WiKo
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2018, 11:19
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwegein

Nieuw hier

Ongelezen bericht door WiKo »

Hallo,

Willem uit Nieuwegein en net lid geworden van dit forum. Momenteel rijdend op een K75RT. Had recent een weekje "motorvakantie" kado te hebben gekregen van mijn (6) kinderen voor mijn 60e. Regelden een route, overnachtingen en een R1200GS.Gestopt als motorrijder bij de politie vele jaren geleden, dachten de kinderen....dat zal hij wel leuk vinden. Direct daarna de (30 jaar oude) K75 aangeschaft want het was toch weer gaan "kriebelen" :-) En nu lonkt mijn oog steeds meer naar de R1200RT. Voornemens deze in het komend voorjaar aan te schaffen, maar ik hou er gewoon van mij ruim van tevoren te oriënteren. Vandaar.....dit forum. Heb het idee dat ik hier veel kan "leren" en lezen.
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4367
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw hier

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hi Willem,
icon_welcome en bedankt voor je intro. Mooi dat het motorvirus weer is toegeslagen en veel succes met je zoektocht.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw hier

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Willem,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum. Helemaal TOP dat je het motorrijden weer gaat (her)beleven! _004

Veel succes met het zoeken naar een mooie BMW en veel (lees)plezier op ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
WiKo
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2018, 11:19
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Nieuwegein

R1200RT aangeschaft

Ongelezen bericht door WiKo »

Heb gisteren een R1200RT uit 2012 aangeschaft. Showroom staat, met 57000 op de teller. Alle opties (cruise/xl-topkoffer/zit- en handverwarming/valbeugels en dekselbeschermers/extra verlichting/enz enz...) Machtige machine t.o.v. mijn oude K75, moet echt ff weer "leren rijden" Ben nu bezig wat zaken te tunen, zoals oplader(s) voor telefoon e.d. Maar al verscheidene km's afgelegd, hij rijdt geweldig. En dat alles voor een redelijke prijs! Ben flink blij en.... echtgenote vindt het ineens een stuk leuker achterop :-) Ook tweedehands communicatiesetje Midland BT City Twin aangeschaft. Dat valt wel een beetje tegen qua geluid. Muziek is schel en slecht, praten tot aan ong. 80 km nog redelijk, daarna slecht. Misschien te oud (10 jaar)
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw hier

Ongelezen bericht door EileRT »

SUPER Willem, geniet vooral ook samen met je vrouw van je/jullie -1200- . _004

Laat deze vooral zien in ons "Showen je -1200- " topic! _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”