Hallo forumleden

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Jos de Groen
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2018, 22:21
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: heinenoord

Hallo forumleden

Ongelezen bericht door Jos de Groen »

Beste mensen,

Ik rijd al decennia BMW. Begonnen op een "K" en mijn tweede fiets werd een karakteristieke boxer. Een paar jaar genoten van een GS, maar omdat ik hoofdzakelijk in de winterperiode rijd ben ik gevallen voor het comfort van de RT.
Inmiddels ruim 15 jaar in bezit van een R1150RT. Deze is inmiddels wel aan vervanging toe, dus ben ik weer actiever geworden in de BMW hoek van het internet.

Ik hoop van alle expertise en ervaringen van de forumleden te kunnen profiteren. Waar mogelijk zal ik ook mijn bijdrage inzetten, maar eerlijk gezegd moeten jullie daar maar niet teveel van verwachten. Kennen jullie het boek van Pirsig, Zen en de kunst van het motoronderhoud? Die BMW rijder, die zou ik kunnen zijn...

Met vriendelijke groeten,
Jos de Groen
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo forumleden

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jos,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum ! _004

Zeker, ik ken boek van Pirsig. Ik heb het gelezen. Schitterend boek. Onderschat jezelf niet Jos. Juist vanuit de filosofie dat de (motor)reis (met ervaringen) het doel is en niet de eindbestemming . . . ;)

Veel plezier met je RT en deel vooral je ervaringen en vragen op ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”