Even voorstellen...Roland

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

RolandH
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2018, 19:09
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Huizen
Locatie: Huizen

Even voorstellen...Roland

Ongelezen bericht door RolandH »

Ik ben sinds een maandje lid van dit forum maar nog niet in de gelegenheid geweest me voor te stellen.
Ik ben 54 jaar en rijd sinds 1995 motor. Ik heb diverse K-series gereden maar ben in 2008 overgestapt naar een Yamaha fJR 1300 waarvan ik er 2 heb gehad. Een zeer fijne "sportieve" toerbuffel. BMW is altijd een beetje in mijn hart blijven zitten maar ondanks diverse proefritten kon het boxergevoel mij nooit bekoren. Omdat ik vrij veel met mijn echtgenote achterop rijd en de FJR qua comfort daar moeilijk op af te stellen was toch maar weer gaan proefrijden en heb ik afgelopen zomer eindelijk mijn eerste boxer gekocht. Het is een R1200RT uit 2011 geworden. Hoewel af en toe het "geweld" van de FJR wel eens gemist wordt ben ik inmiddels een zeer tevreden Boxerrijder geworden. Wat stuurt dat ding soepel en strak zeg.En eigenlijk het belangrijkste... mijn vrouw zit er prima op en bij de vele verkeersdrempels die ons land kent hoef ik niet meer telkens bijna tot stilstand te komen om zonder klachten van m'n duo te kunnen rijden.
Ik hoop nog vele jaren op deze motor samen met mijn vrouw te kunnen genieten van onze vele binnen- en buitenlandse tripjes.
Laatst gewijzigd door RolandH op 22 jan 2021, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen...Roland

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Roland,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

De -1200- is idd een hele fijne comfortabele tourmotor voor zowel de bestuurder als de passagier. De zit is heerlijk bijna rechtop en je kunt naar hartelust de kilometers achter je laten. Zoals je er op stapt, zo stap je er ook weer af.

Vele plezierige kilometers toegewenst ook samen met je vrouw en veel genoegen op dit unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”