Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Melcolin
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 nov 2018, 12:54
Type: R1150RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Gouda

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Melcolin »

Mijn naam is Melco(lin) en sinds 2009 BMW liefhebber. Ik rijd het hele jaar door, behalve als er van dat witte spul ligt of er ijzel wordt verwacht. Tot op heden geen problemen gehad. In eerste instantie de "K" modellen gereden, 750 en 1100, maar na een ongelukkig achteruitrij moment van mijn overbuurman (schade meer dan 2000 euro) een andere motor aangeschaft.
Dit is mijn huidige R 1150 RT geworden. Dagelijks 54 km heen en ook weer 54 km terug in weer in wind en dan is het fijn om toch een goede bescherming te hebben, vandaar de RT. Ben 57 jaar en woonachtig in het westen van het land, dagelijks naar Spl.
Eigenlijk gebruik ik de motor alleen voor mijn woon werk verkeer, met af en toe een plezierritje met onze dochter of zoon. Daar is deze motor uitermate geschikt voor.
Ik ben niet handig genoeg om onderhoud aan de motor zelf uit te voeren, het vervangen van een accu of luchtfilter gaat nog net goed. Dit in tegenstelling tot sommigen die op dit forum met oplossingen aankomen. Geen flauw idee hoe dit te moeten doen. Ben dus al snel weer aan de dealer geplakt. Geeft niets, komt gelukkig niet al te veel voor.
Veel te leren op dit forum, wat dus ook ten goede komt als ik met iets naar de dealer moet. Alvast dank daar voor.

groet

Melco
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4369
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Melco,
icon_welcome en bedankt voor je intro. Veel plezier van je -1150- en het RT-forum
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Melco,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . . . . bedankt voor je intro en vele plezierige kilometers toegewenst op je RT! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”