Aloha! Jolle alhier :-)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
jolle
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 nov 2018, 02:16
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Dordrecht

Aloha! Jolle alhier :-)

Ongelezen bericht door jolle »

Goedemorgen!

Ik ben Jolle, woonachtig in Dordrecht en sinds kort na een (te) lange periode zonder motor/BMW weer in het bezit van een boxer, een R1100RT dit maal, uit 1997.

Ik ben een man van 43, getrouwd, huisje boompje beestje (kinderen, hondje, poezenbeesten) en werkzaam in de cultuur. Door mijn lengte (210) eigenlijk direct veroordeeld tot dikke BMW's maar dat is verre van erg! Mijn vorige oliekoeler was een R1100R, met de gedachte een echte kerel zit buiten, in de wind etc etc maar dik tien jaar later is al dat plastic voor je toch wel erg fijn!

Omdat mijn nieuwe aanwinst niet geheel nieuw meer is, ga ik dit forum vooral gebruiken om zoveel mogelijk dingentjes en handigheidjes uit te vinden om mijn RT de nodige liefde te kunnen voorzien.
This one goes to eleven (hundred)!
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Aloha! Jolle alhier :-)

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Jolle,
icon_welcome en bedankt voor je intro. Veel plezer met je -1100- en het RT-forum
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Aloha! Jolle alhier :-)

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jolle,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en gefeliciteerd met de aanschaf van een -1100- . Je gaat er ongetwijfeld veel plezier aan beleven en ja, een beetje aandacht en vertroeteling op z’n tijd vindt ‘ie niet erg hoor! ;)

Veel plezier op ons unieke forum en vele fijne kilometers op je RT toegewenst! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”