Ik wil mij even voorstellen.

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

dejeeper
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 nov 2018, 16:30
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: Ik ben van plan om een R te kopen.
Land: Zweden
Woonplaats of omgeving: Gårelehöjden

Ik wil mij even voorstellen.

Ongelezen bericht door dejeeper »

Hallo,

Op dit moment bezit ik nog geen R maar die zit er wel aan te komen.
Ik maak gebruik van een K1100LT en een K75RT en voor in de bossen heb ik een Kawasaki KLE 500 staan. Ik woon in de bossen van Midden/Noord Zweden dus dan komt de Kawa wel van pas. De K's wil ik gaan vervangen voor GS-en dat hoop ik volgend jaar te kunnen realiseren.
Het aantal verharde wegen is hier erg beperkt en een K100LT is niet de beste fiets om op onverharde wegen te rijden.

Mijn eerste motor was een Puch dubbelzuiger waar ik in 1962 als 16 jarige de buurt onveilig meemaakte.

Zoals ik al schreef woon ik in Zweden in een boerderijtje dat wij 17 jaar geleden gekocht hebben, dat staat op 70.000 m2 grond, waarvan het meeste bos is. Dat boerderijtje staat in een buurtschap (Gårelehöjden) gelegen langs rw 90 tussen Näsåker en Junsele en heeft ongeveer 17 inwoners.
Het buurtschapje ligt langs een grote rivier en daar hebben wij een strandje en de mogelijkheid om daar vrij te kamperen.
Toiletten zijn daar aanwezig (Utedas) en water kan men bij ons halen.
Dus mocht men een rit in Zweden willen plannen dan is men welkom.
Voor de rest wens ik iedereen verder heel vele veilige kilometers toe.

Vriendelijke groet,

Cor Buissant des Amorie
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4369
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Ik wil mij even voorstellen.

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Cor,

Welkom op het RT-forum en bedankt voor je introductie. Ik heb eens even opgezocht waar je woonplaats precies ligt en zag dat het bijna op 2000 km was. Houd je er een Bread and Breakfast op na, wellicht?
Ik wens je succes met je zoektocht naar een GS.
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Ik wil mij even voorstellen.

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Cor,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum ! _004

Het lijkt me TOP om ook een land als Zweden te ervaren en ben zeker van plan om in de toekomst een Scandinavische reis met een kameraad op de motor te maken naar de Noordkaap. Hij op zijn GSA en ik op mijn RT. Wellicht komen we bij jou/jullie aan voor een tussenstop/overnachting.

Veel succes met je zoektocht naar een GS(A) en laat vooral weten welke het geworden is! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”