Effe voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Zascha
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 nov 2018, 00:34
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R1150R / Zumo 595LM
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerlen

Effe voorstellen

Ongelezen bericht door Zascha »

Beste mensen,

sinds kort ben ik trotse bezitter van een BMW boxer motor alleen zijn ze bij mij de tupperware vergeten het is namelijk een R1150R (niet beledigend bedoeld) . Het is een heel mooie machine bouwjaar 2001 met een kilometerstand van nog geen 20000 kilometer.
Maar door de lage kilometerstand en het vele stilstaan is bij deze machine helaas het ABS defect geraakt en derhalve dan ook verwijderd. Zelf heb ik een nette bypass gemaakt voor de voorrem en gelijk maar de leidingen vervangen voor staalflex leidingen van Goodridge. De originele remleidingen van de voorrem waren namelijk zeer sponzig en bij het herhaaldelijk pompen met de voorrem vormde zich een ballonetje onderaan de leiding welke na enkele pogingen ook knapte. Misschien als ik later weer wat eurotjes bij mekaar heb gesprokkeld zal ik een nieuwe ABS pomp plaatsen maar voorlopig bevalt me de motor zo prima.

Wat mezelf betreft ben ik een aantal jaren motorloos geweest maar nu de kids wat ouder zijn heeft papa weer wat meer vrije tijd om door het mooie limburg waar ik woonachtig ben te gaan toeren Big RT Smile .

met vriendelijke groet

Zascha
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Effe voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Zascha,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Veel plezier toegewenst op je R1150R en veel genoegen op ons forum! _004

Deel vooral je ervaringen en vragen in de daarvoor ingerichte topics. _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
Jeroen H.
Berichten: 10
Lid geworden op: 02 sep 2018, 12:02
Type: R1200RT
Bijz: Na 2x een 75/5 en 21 jaar een R100RT. Nu de 1200RT
Land: NL / F
Woonplaats of omgeving: Eindhoven/ Planchez
Locatie: Eindhoven

Re: Effe voorstellen

Ongelezen bericht door Jeroen H. »

Fijn als de kinderen groter zijn en je mag weer weg ipv luiers verschonen. Veel plezier met het motorrijden Zascha Big RT Smile . icon_welcome
Motorrijden is een Mindfulle meditatie
Zascha
Berichten: 15
Lid geworden op: 20 nov 2018, 00:34
Type: Ik heb een ander type BMW
Bijz: BMW R1150R / Zumo 595LM
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Heerlen

Re: Effe voorstellen

Ongelezen bericht door Zascha »

thanks nu nog een paar graadjes erbij
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”