Hallo allemaal

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

wsnoeij
Berichten: 21
Lid geworden op: 30 dec 2018, 18:39
Type: R1200RT
Land: Zuid-Holland
Woonplaats of omgeving: Rotterdam

Hallo allemaal

Ongelezen bericht door wsnoeij »

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen op dit leuke en leerzame forum.
Mijn naam is Willem Snoeij ben 49 jaar en rijd motor sinds mijn 18e, in deze tijd zijn heel wat verschillende merken en soorten motoren in mijn bezit geweest.
Veelal Japanse en italiaanse motoren van racer tot allroad naked enz.
Alleen een Bmw en speciaal een Boxer met een kuip heb ik nooit bezeten.
Nu is het zo dat ik op het moment voor mijn werk weinig een auto nodig heb en daardoor het besluit genomen heb om een mooie RT uit te gaan zoeken.
Ik twijffel alleen nog of het een 1200 of 1150 moet gaan worden omdat ik zelf ook graag het onderhoud doe.
Op dit forum heb ik al aardig wat weetjes en feitjes gevonden die mij wel verder gaan helpen in een keuze, en zal mij zeker melden met wat foto's als de nieuwe aanwinst er is.

Groeten Willem
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo allemaal

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Willem,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro! _004

Je keuze voor een RT als woon-werk-tour motor is absoluut een goede keuze. De overheidsdiensten hebben niet voor niets decennialang de BMW RT als “rollend materieel”.

Stel gerust je vragen in de daarvoor ingerichte topics en laat vooral weten welke RT het is geworden. Vanaf dat moment veel plezier met het rijden èn sleutelen aan je RT! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”