Groeten uit Zeeland

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

DekkeRT
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2019, 16:32
Type: R1200RT
Bijz: Wunderlich zadel, Cilinderbeschermers
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeeland

Groeten uit Zeeland

Ongelezen bericht door DekkeRT »

Beste forumleden & moderators

Mijn naam is Mark, rij motor sinds m'n 18-e, da's al weer 30 jaar geleden.
Heb verschillende motoren gehad, nu mijn 2e BMW, een R1200RT uit 2007, net ingelopen; slechts 60.000 op de teller.
Hiervoor heb ik jaren een K1100LT gehad. Die stond altijd voor het huis op straat, 365 dagen per jaar en deed het altijd. Overigens heb ik nu ook voor de BMW plaats gemaakt in de garage, wel zo comfortabel; niet meer iedere keer hoes er af, slot er af, hoes naar achter brengen, en ’s avonds het hele riedeltje weer andersom. Naast de BMW staat m’n zomerfiets (GSX1200), daar rijd ik de laatste tijd niet zo veel op.
Ik ben van plan om het onderhoud zelf te gaan doen, met uitzondering van computer/ elektrische storingen, maar ik ga er van uit dat die niet (te vaak) optreden.

Groeten uit Zeeland,
Mark
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Groeten uit Zeeland

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Mark,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . Bedankt voor je intro en gefeliciteerd met je schitterende -1200- . . . een plaatje! _004

Heel veel plezier met zowel de Suzuki als de BMW en minstens zoveel genoegen op/met ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
DekkeRT
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2019, 16:32
Type: R1200RT
Bijz: Wunderlich zadel, Cilinderbeschermers
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zeeland

Re: Groeten uit Zeeland

Ongelezen bericht door DekkeRT »

Dank je!
Dankzij het forum heb je ook plezier van je motor terwijl je op de bank zit en het regent en koud is buiten Big RT Smile
Laatst gewijzigd door DekkeRT op 08 feb 2019, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Groeten uit Zeeland

Ongelezen bericht door EileRT »

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! _004
DekkeRT schreef: 15 jan 2019, 22:09 Dankzij het forum heb je ook plezier van je motor terwijl je op de bank zit het het regent en koud is buiten Big RT Smile
Je zal merken dat ons forum een hechte club van enthousiaste mensen is met dezelfde passie: motorrijden en dan vooral gericht op de BMW RT Boxer. En ja, er is in de afgelopen tien jaar al veel besproken en gedeeld. Het is via de zoekfunctie (rechts bovenin de forumindex) ook allemaal goed te vinden. En nog steeds zijn er tal van onderwerpen die om uitleg vragen. Er wordt nog altijd veel ervaring gedeeld. Daarnaast heb ik op tal van momenten gemerkt en beleefd dat ons forum ook een sterke sociale kant heeft. Vandaar een hechte club van mensen. We zijn echt een uniek forum waar we allen een aandeel in hebben en dat alles in een goede sfeer! _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”