Nieuw hier, groeten uit Roden

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Pieber
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2019, 20:05
Type: R1200RT
Bijz: October 2010
Land: Drenthe
Woonplaats of omgeving: Roden

Nieuw hier, groeten uit Roden

Ongelezen bericht door Pieber »

Dag allemaal,

Twee jaren geleden heb ik mijn Pan verkocht, maar kennelijk is die "drive" niet snel uit je bloed.
Ik ben nu 62 en rijd vanaf mijn 18e motor. Ik heb inmiddels bijna elk land in Europa alk wel bezocht. Lange ritten hebben mijn voorkeur.
Mijn laatste rit op de Pan was naar de Noordkaap in April. Niet voor herhaling vatbaar, veel te koud... -naughty-

Gisteren bij de dealer een BMW R1200 RT gekocht uit 2010. De motor heeft 40000 gelopen en in mijn ogen was dat niet al te veel.
Ik hoop er vele kilometers mee te maken. Ik zal wat pics toevoegen.

Mijn eerste en tot op gisteren mijn laatste BMW stamde uit 1980. Nieuw gekocht. Een R100RT, een blauwe. Dat was echt een drama ding.
Als ik hem lopend op de bok zette en kwam 5 minuten later terug was de motor de bocht om getrild.

Bruine lekkende Bing carbs. Hij reed verder wel goed, maar ik had het idee op een hobbelpaard te zitten. Was waarschijnlijk een maandagmodel. Ik heb hem toen weer ingeruild voor een Yamaha FJ1200.

Ik ga ervan uit dat ik met deze motor wat meer geluk heb . Hij heeft een prima onderhoudshistorie en ik heb 12 maanden garantie gekregen.
We komen elkaar vast wel tegen. Groeten uit Roden
Pieber
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2019, 20:05
Type: R1200RT
Bijz: October 2010
Land: Drenthe
Woonplaats of omgeving: Roden

Re: Nieuw hier, groeten uit Roden

Ongelezen bericht door Pieber »

De beloofde foto's
Pieber
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jan 2019, 20:05
Type: R1200RT
Bijz: October 2010
Land: Drenthe
Woonplaats of omgeving: Roden

Re: Nieuw hier, groeten uit Roden

Ongelezen bericht door Pieber »

[attachment=0]IMG_20190117_161257 (Medium).jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw hier, groeten uit Roden

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Pieber,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Je gaat ongetwijfeld veel plezier beleven aan je schitterende -1200- DOHC. _004

Je hebt de foto van je RT 3 x in dezelfde bijlage geplakt. Ik kan 'em ff niet splitsen, hoe dan ook je scrollt 'em i.i.g. niet voorbij! :D

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”