Mag ik mij voorstellen,

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Adrie_K
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2019, 20:12
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oostburg

Mag ik mij voorstellen,

Ongelezen bericht door Adrie_K »

Beste mensen,

Ik ben sinds enkele weken trotse eigenaar van een R1150RT uit 2001 met slechts 48000 kilometer op de teller. Gezien de normale levensduur van deze machines, amper ingelopen dus. Ik heb de laatste 15 jaar op een Honda Deauville uit 1998 gereden. Nu was de tijd rijd om over te stappen naar wat ik eigenlijk als de ultieme toermotor beschouw. Ondanks het feit dat ik altijd met heel veel plezier op mijn Deauville heb gereden moet ik toch zeggen dat de BMW een toch plezieriger rit biedt. Ik hoop dan ook nog heel wat jaren van deze fijne motor te mogen genieten. Over mij persoonlijk, Ik ben 61 jaar en rijdt eigenlijk nog maar 24 jaar op de motor.

mvrgr Adrie Kosten
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Mag ik mij voorstellen,

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Adrie,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Het is wat je zegt: de RT als ultieme tourmotor. Gefeliciteerd dus met de aanschaf van een -1150- . Je gaat er ongetwijfeld veel plezier mee beleven. En laten we eerlijk zijn, daar gaat het uiteindelijk toch ook om? Terecht dat je aangeeft dat je ook op de Honda het nodige plezier hebt beleefd. Geniet, nooit met mate, van het motorrijden!

Veel genoegen ook op dit meer dan 10 jaar jonge unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
siebke
Berichten: 762
Lid geworden op: 13 mei 2010, 16:50
Type: R1200RT
Bijz: 2009, import (D)
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Peel en Maas

Re: Mag ik mij voorstellen,

Ongelezen bericht door siebke »

Welkom hier en proficiat met je -1150- . Wat leeftijd betreft zit je ergens in de middenmoot, net als ik van hetzelfde bouwjaar. Je hebt best al lang het A-rijbewijs vind ik... eind dit jaar vier ik mijn eerste decennium ;)
As ut neet geit zoeas 't môt, dèn môt 't mèr zoeas ut geit
Gebruikersavatar
Vacaro
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 jul 2018, 03:25
Type: R1150RT
Bijz: Zilverkleurig Bj 2002 42300km sinds 30-04-2018
Land: België
Woonplaats of omgeving: Berendrecht
Contacteer:

Re: Mag ik mij voorstellen,

Ongelezen bericht door Vacaro »

Welkom Adri,
Je verhaal is gelijklopend met het mijne ongeveer. (Ik ben wel maar 51j maar da maakt niet uit! :-)
Eerst ook Deauville gereden 650 en daarna 700, geheel onverwachts een R1150RT gekocht, ik kwam toevallig te horen dat een kennis zijn RT wegdeed.
Ik heb proefrit gedaan, gewoon uit interesse en na aandringen van vrouw, omda ik altij over BMW bezig was als droommotor!
En ja na die testrit is er geen weg terug he! Ik rijbewijs van motor reeds van 1986, gekregen bij autorijbewijs nog. :-)

Veel succes met je RT, Deauville was leuke goede motor, maar de BMW is toch een stapje hoger qua comfort en rijplezier!
Op een RT verdwaal je niet, je verkent enkel de wereld!
Drive R1150RT, hugh Briards! :-)
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”