Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Chringel
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2018, 13:45
Type: R1200RT
Land: NEDERLAND
Woonplaats of omgeving: Leiden

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Chringel »

Sinds vorige week zaterdag ben ik de gelukkige eigenaar van een R1200RT uit 2016. Daarvoor 8 jaar op een R1200RT uit 2006 gereden.

Vanaf afgelopen oktober veelvuldig bij de dealer geweest met mijn vorige motor. Wanneer de motor warm was, dan sloeg hij mij bij afremmen steeds af zodra ik bijna stilstond en de rem gebruikte. De dealer heeft eindeloos gepoogd het probleem te verhelpen: nieuwe bobines, nieuwe bougies, nieuwe accu, nieuwe gasklep,... mocht allemaal niet baten. Uiteindelijk hebben ze in het motorblok een foto gemaakt waaruit bleek dat kleppen niet goed sloten. Een simpele reiniging hielp niet, volgende stap zou motorblok revisie zijn. Toen was het moment aangebroken om afscheid van de fiets te nemen.

In deze periode heb ik een aantal keren dit forum bezocht. Ik bleek niet de enige te zijn met dit probleem.

Maar genoeg over de problemen. Er staat nu een prachtige R1200RT uit 2016 in de garage. Vannacht wordt er geen vorst meer verwacht zodat ik morgen kan rijden!

Groeten,
Chris
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door Chringel op 27 jan 2019, 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Chris,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

Je hebt wel wel pech gehad met je vorige RT. Je gaat ongetwijfeld meer plezier beleven aan deze 10 jaar jongere RT.

Vele plezierige kilometers toegewenst en veel genoegen op ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”