Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

nomko

Even voorstellen

Ongelezen bericht door nomko »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Nomko en ben 44 jaar en kom uit Den Haag. Sinds enkele dagen in het bezit van motorrijbewijs A1/A2/A en was al tijdens het lessen op zoek naar een toermotor. Nu heb ik er een gevonden en aangeschaft. En BMW R1200RT uit 2007 met 145K op de teller met zijkoffers en topkoffer (met rugsteun), handvat-/zadelverwarming, cruise control (of ik dat ooit ga gebruiken...), radio/cd speler. Ik heb er al op gereden en moet zeggen dat het best behoorlijk meevalt allemaal van wat ik tot nu toe zoal gelezen heb op internet, met name motor reviews, en dan doel ik meer op het "naar 1 kant trekken van de motor" door het kantelmoment van de krukas. Waar de meeste reviews die ik gelezen heb melden dat het best nog wel storend kan zijn had ik er geen enkel probleem mee. Wat het mooiste is aan de R1200RT is de boxer motor! Echt super om een boxer te rijden! Wat maakte het voor mij dat de motor best behoorlijk meeviel, gezien het aantal cc's en dat ie best lomp/zwaar eruit ziet? Na 5 minuten behoorlijke gewenning! Vind hem zelfs beter/lichter rijden dan de motor waar ik les op had. Denk dat ik hier een goede koop mee heb gedaan en hoop er nog een aantal jaren en groot aantal km's plezier van te hebben!
Gebruikersavatar
JOS WRSM
Forumoprichter en -beheerder
Forumoprichter en -beheerder
Berichten: 4366
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:08
Type: Ik heb geen motor (meer)
Bijz: momenteel motorloos
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amsterdam
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door JOS WRSM »

Hallo Nomko,

icon_welcome
Bedankt voor je introductie en gefeliciteerd met je -1200-
Met vriendelijke motorgroet
Jos WRSM

Afbeelding
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Nomko,

Ook namens mij van harte welkom op ons mooie RT-forum . Veel plezier toegewenst op je -1200- ! _004

Uiteraard ook veel genoegen op ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”