Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Chris
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 jan 2019, 09:02
Type: R1100RT
Bijz: Nee
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Huizen

Voorstellen

Ongelezen bericht door Chris »

Goedenmorgen ik ben Chris en ben sinds eind augustus eigenaar van een BMW r1100rt in de kleur antraciet van het bouwjaar 1998 met 26000 km erop.
Mijn schoonvader heeft hetzelfde model maar dan zwart met 54000 km erop uit het jaar 2000.
Ik ben werkzaam in de scheepvaart en heb een vrouw en een kleine van 4
Verder is de keus op deze motor gevallen omdat ik met een Suzuki Vstrom over de rotondes schoot en alles snel en te gehaast ging.dus die viel af. In de tussentijd ook heel wat ritten in Gelderland gemaakt heb met de motor van m,n schoonvader en eruit gekomen dat ik toch meer kon genieten van de rit en het comfort van het type motor.
Al heb ik niet zoveel luxe nodig voor mezelf.

Ik ben blij met dit forum omdat ik ook wat vragen heb en graag is een treffen mee wil maken

Groeten chris
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Chris,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro! _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van je R1100RT . Super dat je ook met je schoonvader met zijn R1100RT ook samen kunt touren! _004

Uiteraard ben je van harte welkom op een treffen waar veel leden samenkomen en een mooie tourrit rijden! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”