Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Kuijpers
2023
2023
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 nov 2018, 15:46
Type: R1150RT
Land: brabant
Woonplaats of omgeving: Veldhoven

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Kuijpers »

Inmiddels is het echt winter geworden met sneeuw en al sinds mijn aanmelden een paar maanden geleden. In de garage staat mijn R1150RT uit 2002 geduldig te wachten op onderhoud en beter weer. Ik ben de persoon die alles zelf doet , of in eider geval probeert te doen. Dat kan behoorlijk ver gaan. Bij het openen van de versnelling bak van de R100 voelde ik wel dat dit op de rand van mijn mogelijkheden lag. Ken je grenzen. Na het vervangen van de lagers heb ik het shimmen door een prof laten doen.
Historie :
Ooit in de studententijd een R26 gereden en eentje helemaal gereviseerd. lakwerk nieuwe bedrading. Dat waren toen gewoon vervoermiddelen.
later een R60 gereden. Vervolgens 30 jaar niets.
Een 8-tal jaren geleden weer opgestapt op een R65, dat werd toch wat fris zonder scherm en kuip. Gewisseld voor een R100/7 van 1980 en nu voor erbij een R1150RT . Is een beetje lastig in de garage, goed opruimen en soms een naar buiten.
verrassing van de R1150
= geweldig motorvermogen en mooie remmen
bloeper van de R1150
= lekkage aan het oliepeil glas ... net als zovelen
verbetering uitgevoerd
= richtingaanwijzer verklikker toegevoegd, bedrading zit er al, 30 euro bij Conrad . Dat verhoogt het zwitserleven gevoel

groeten,
Rob Kuijpers
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Rob,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Mooi dat je als sleutelaar hier op het forum komt tussen vele anderen (en ook niet sleutelaars zoals ik)! ;)

Deel gerust je ervaringen en stel vooral ook je vragen. Kortom veel plezier met je RT en hier op ‘t forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”