De R is in de maand

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Paniekje
Berichten: 314
Lid geworden op: 13 feb 2019, 22:25
Type: R1200RT
Bijz: Nun Blaauwe dohc en een R75/5
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Borkel en Schaft

De R is in de maand

Ongelezen bericht door Paniekje »

Hallo allemaal ,
Ik wacht met dit mooie weer op de levering van mijn aangeschafte R1200RT met tal van opties , komende week ergens Big RT Smile

Wie ben ik:
Ik ben John , ik rijd vanaf mijn 19de motor , ik ben er rond 2000 enkele jaren er tussenuit geweest , ik ben nu 51 jaar .
Gestart in 1988 op een Honda CB750F dohc gevolgd door
een import VT750 Shadow (Pijn in m’n rug motor, nooit een chopper meer)
CBX750F
CBX750FII
Yamaha FJ1200 1991 nieuw
Honda CBR1000F 1992 nieuw
Een tijdje niets ivm verblijf in het buitenland ........ :cry:

Bij terugkeer liep ik meteen tegen een gerestaureerde R75/5 aan , die is hier nog steeds .
Kawasaki GTR1000
Honda ST1100 , deze heb ik nu 13 jaar gehad , daar ben ik mee tot in Tarifa Zuid Spanje geraakt Big RT Smile .
Bij de ST1100 begonnen de jaren te tellen , nu er enkele onderdelen vervangen moesten worden heb ik besloten om een RT te gaan rijden .
De oude R75/5 komt alleen met heel mooi weer buiten (wanneer het achter een kuip te warm is).

Ik heb hier al veel technische info gevonden , mijn complimenten voor dit mooie forum _004
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: De R is in de maand

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo John,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . Bedankt voor je complimenten over dit forum! Dat waarderen wij zeer èn inmiddels behoor jij hier ook bij! _004

Veel plezier op je BMW R75/5 en straks op je -1200- . Uiteraard ook veel genoegen op ‘t forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”