Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

dirknoordholland
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2019, 22:14
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: graft

Even voorstellen

Ongelezen bericht door dirknoordholland »

Goede morgen dames en heren,

Bij deze, Dirk, 32 jaar, voormalig bezitter K75rt en nu op zoek naar een nette R850rt.

Althans, vorige week stond er een heel betaalbare, 2459, 44.000 op de teller. Afspraak gemaakt om over weekje la ga te gaan na enige reparatie maar die avond nog verkocht aan een andere gelukkige. Ik heel hard balen maar wel het enthousiasme op papier ontwikkeld om een R850rt aan te gaan schaffen.

Nu wachten tot er een mooie voorbijkomt en eens goed proefrijden.

Al veel op het forum gelezen, en op dit moment een onduidelijkheid: wanneer is een r850 “op”?
Is een met 80.000 op de teller pas ingereden of is ze in 30.000 al toe aan een revisie of vervanging cardan of welke grote kostenpost dan ook?

Hoor het graag!

Hartelijke groet,

Dirk
Noord Holland
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Dirk,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

Je stelt vragen over de aankoop van een tweedehands RT. In principe kun je je vragen stellen in het topic R . . . RT kopen ja of nee. Je kunt dit topic ook even doorlezen over de TIPS voor de aanschaf van een tweedehands motor. Deze vind je bovenaan in het genoemde topic.

Omdat dit het voorstel topic is wil ik er niet al te diep op ingaan. Heel kort: de km.stand zegt niet alles. Goed en aantoonbaar onderhoud wel. Verder raad ik per definitie een aankoopkeuring aan bij MSA of Erik van Lent.

Veel succes met je zoektocht naar een goede -850- ! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
dirknoordholland
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 feb 2019, 22:14
Type: Ik ben van plan om een BMW....RT te kopen
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: graft

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door dirknoordholland »

Bedankt Eilert. Ik heb het daar nu geplaatst. Bedankt voor de tip van aankoopkeuring, neem ik zeker mee!
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”