Voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Rene 1150RT&Z3
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 mar 2014, 10:30
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Purmerend

Voorstellen

Ongelezen bericht door Rene 1150RT&Z3 »

Goedemorgen allen,
ik weet niet of ik mij al eerder heb voorgesteld, ik lees al sinds 2011 mee maar in ieder geval dan nu.
Ik rij de R1150 RT sinds 2010 met veel plezier voor toertochten en 1 of 2 trips naar het buitenland per jaar, dit jaar wordt het Isle of Man, Classic TT.
Onderhoud gaat om het jaar bij MSA maar ik ben van plan dit weer meer zelf te gaan doen en dan is dit forum een mooie technische encyclopedie.
De motor is voorzien van Hyperpro veren maar nog geen Hyperpro dempers, ik overweeg nu of ik de stap moet zetten naar volledig Hyperpro, ik weet dat voor een goede respons ik dit in het juiste topic moet vragen.

Groet.
René
Purmerend
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo René,

Je was al welkom als forumlid en lezer, maar stelt je ook even voor in dit topic en dat wordt gewaardeerd. Welkom dus ook via de geëigende kanalen zullen we maar zeggen! _004

Je hebt natuurlijk helemaal gelijk dat het RT-forum een schat aan ook technische informatie heeft en kan fungeren als encyclopedie.

Ik wens je hoe dan ook veel succes met het sleutelen aan je RT en veel plezier met ook de motortrips. _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”