Nieuwe trotse eigenaar R1150RT

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
jeroenvanvuure
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2019, 17:28
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ermelo
Contacteer:

Nieuwe trotse eigenaar R1150RT

Ongelezen bericht door jeroenvanvuure »

Ik ben nu 2 weken de trotse eigenaar van een prachtige R1150RT en wil mij dan ook graag even aan jullie voorstellen.

Mijn naam is Jeroen en ik ben 43 jaar en woon in Ermelo. Ik rijdt vanaf mijn 19e motor en ben begonnen met een Yamaha XV535 Virago. Aangezien deze dagelijks in de regen rijden niet leuk vond ben ik al snel overgestapt naar een echte toer buffel. Het werd toen de Honda PC800 waar ik vele jaren met veel plezier op gereden heb voor woon werk verkeer en vakanties. Met de komst van kinderen werd de hoeveelheid motorrijden en de motor vakanties steeds minder. Ik ben toen overgestapt op de zogenaamde speel fietsen. Maar ik wilde geen standaard motor, dus verbouwen maar. De resultaten zijn te zien op www.vuure-motoren.nl . Toch bleef het kriebelen om weer meer motor te gaan rijden en weer toertochten te gaan maken met mijn vrouw achterop. Dit wordt inmiddels weer mogelijk doordat de kinderen groter zijn. Met pijn in mijn hart heb ik de NX650 te koop gezet. Na 3 weken al was het gelukt (er vallen dus echt mensen op mijn verbouw kunsten). De NX650 verkocht en een prachtige R1150RT er voor terug. Het is een mooie rode met volle kofferset inclusief tassen, valbeugels en een tanktas.

Met veel plezier rijdt ik nu weer op twee wielen naar en van het werk en geef ik de Volvo 240 vele dagen vrij af.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuwe trotse eigenaar R1150RT

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jeroen,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Gefeliciteerd met de aankoop van een échte tourbuffel, de -1150- . Veel plezier ook op dit unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Paatrick
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 jan 2016, 20:35
Type: R1200RT
Bijz: Ex politie
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Veluwe

Re: Nieuwe trotse eigenaar R1150RT

Ongelezen bericht door Paatrick »

Ha Jeroen,

Welkom . Ik zag je bericht over de zwaaien op de A 30, ik ben het niet maar als ik bij je huis langs kom zal ik zwaaien.
Gr. Paatrick _004
Gebruikersavatar
jeroenvanvuure
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 mar 2019, 17:28
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Ermelo
Contacteer:

Re: Nieuwe trotse eigenaar R1150RT

Ongelezen bericht door jeroenvanvuure »

Ha Paatrick,

Dat zal vaker op de fiets dan op de motorfiets zijn verwacht ik zo. Big RT Smile
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”