nieuw lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Dacher
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 apr 2019, 09:03
Type: Ik heb een andere motor
Bijz: geen
Land: Nl
Woonplaats of omgeving: Gaanderen

nieuw lid

Ongelezen bericht door Dacher »

Goedemorgen, ook hier even voorstellen.
Ik ben Herbert en heb al diverse motoren gehad waaronder div FJ 1200 een moto guzzi norge , en mijn vrouw heeft een dl 1000 waar ik ook wel eens op rij.
Zelf heb ik momenteel weer een FJ , zit ook in het bestuur van deze club.
Waarom dan hier zullen jullie je afvragen om mij toch verder te oriënteren op de RT 1200.

Ik heb al eens gereden op een 1100 rt en een 1200 bj 2007 van een friend van mij, we hebben toen een dag gewisseld ik op de zijne en hij op mijn FJR.
Super gereden die dag , geen last van wind(is mijn grootste ergenis) maar tijdens een inhaal aktie kwam de RT te kort en ik moest weer achter de auto gaan rijden terwijl mijn maat op de FJR wel genoeg power had.
Toen dacht ik dat dit mij zou gaan ergeren en verder afgehaakt .

Toch blijft het trekken vooral het gebulder om mijn helm , en ik word ook wat ouder en de inwendige strijd over als je Yamaha rijd dan ga je niet op een BMW zitten en meer van dat soort onzin word steeds minder belangerijk.
Ga me inlezen hier en ik denk dat het een ex politie word die ik dan ga ombouwen naar normaal ,groet Herbert
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: nieuw lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Herbert,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum . _004

Ik denk dat elke motor zijn karakteristiek heeft en de BMW boxer laat zich niet vergelijken met een andere. Dat geldt (in het algemeen) ook voor de BMW motorrijd(st)er.

Ik wens je veel succes met je zoektocht naar een -1200- - P. Dat gaat vast lukken. Er zijn overigens al vele forumleden geweest die deze hebben omgebouwd naar een burgerversie. Google maar eens via de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex.

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”