Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Jens63
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2019, 20:47
Type: R1150RT
Bijz: Zonder ABS
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Sneek

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Jens63 »

Hoi allemaal
Ik ben Jens vd Kooi en van 1963. Woonachtig in het altijd mooie Sneek.
Na jarenlang op Honda's te hebben gereden van vfr via cbr1000 tot blackbird de motormanie een 10 jaar geleden afgeschaft. Maar het begon vorig jaar weer te kriebelen.... Geen buikschuiver meer, maar een soort shovel op 2 wielen aangeschaft, een K75RT. Ben al opa en moet me daar dan ook een beetje naar gedragen.
Geinig hoor, voorheen schakelde ik van de 2 naar de 3 bij een 180 km/h, nu ineens was dat ongeveer de topsnelheid. Rustigjes toeren dus met mijn poppie achterop.
Toch wel wat krapjes met 2 personen, dus nu een R1150RT. Stuk ruimer en er gaat een wereld voor me open!
Ik hoop hier wat op te kunnen steken en wijze raad te kunnen vergaren voor als ik ergens niet uit kom.

-1150-
Via de buikschuivers van Honda (VFR750F, CBR100F, CBR1100XX) na een tiental jaartjes rust overgestapt op de shovels van BMW....
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jens,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

De -1150- is een hele fijne tourmotor en daar ga je samen met je vrouw ongetwijfeld veel plezier aan beleven.

Veel genoegen op dit unieke forum waar van alles en nog wat te vinden is over de RT en waar nog steeds actuele motor en niet motor gerelateerde onderwerpen worden aangesneden . . . ! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”