Nieuwe inbreng

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

RonV1963
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 mei 2019, 17:52
Type: R1200RT
Bijz: 2de hands gekocht met errug weinig kilometers...
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Den Haag

Nieuwe inbreng

Ongelezen bericht door RonV1963 »

Hallo allen,
sinds zaterdag 4 mei jl. "bijna eigenaar" van een R 1200 RT. waarom bijna, hij moet nog even door de werkplaats van de dealer voor de aflevering. Momenteel ben ik eigenaar van een K1200 LT, maar die begint me een beetje te groot en te zwaar te worden. Dus op jacht gegaan naar een meer hanteerbare BMW maar wel zo luxe als mogelijk: daar raak je namelijk snel aan gewend...
Dus ergens in de komende weken ben ik weer bokser-rijder.
Op mijn 18de (vorige eeuw dus) begonnen met een R 75/5. Daarna nog zo één, via een Honda 400Four en een Suzuki GT 750 weer terug gekomen bij BMW.
Voor mijn werk heb ik gereden op een R 60/5, een R 80 RT en een K 1100, dus het blauw/witte bloed zit in mijn aderen.
Zelf nog een R 80 RT en 2x een K1100 LT gehad en inmiddels aan mijn tweede K 1200 LT toe. Oh, en ik heb nog even een Kawasaki LTD 650 gehad...

Ik was eigenlijk aan het sparen voor mijn eerste echte gloednieuwe RT, een 1250 dan, maar man, man wat zijn die dingen duur... Dus halverwege de schoenendoos maar omgekeerd en bij deze uit 2010 uitgekomen. Met slechts 5975 km op de teller. Waar koopt een mens een BMW voor, zou je denken?
Maar goed, ik ben er happy mee en hoop nog vele kilometers er bij te maken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuwe inbreng

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ron,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Je hebt in mijn ogen helemaal gelijk om de 1200 uit 2010 met zo’n extreem lage km. stand te kopen. De nieuwe 1250 kost veel, heel veel meer. Je houdt nu tenslotte meer geld over om ook andere leuke dingen van te doen . . . ! ;)

Ik wens je i.i.g. veel plezier op je RT en veel genoegen op ons unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”