Voorstellen MJWB met een R1200RT-P

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

MJWB
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 apr 2019, 12:05
Type: R1200RT
Bijz: Politie uitvoering, import vanuit België
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zwaag

Voorstellen MJWB met een R1200RT-P

Ongelezen bericht door MJWB »

Ik ben Mike, 36, wonende te Hoorn/Zwaag (N.-H.)

Ik rijd sinds 2015 en heb na mn examen een V-strom 650 (uit 2009)gekocht. Altijd een droom gehad om een politiemotor te hebben, dus onlangs een oude Belgische gekocht uit 2009. Mijn V-strom houd ik er nog even naast. De motor is gestript door de Belgische politie van zwaailichten sirenes e.d., maar heb wel de tweede accu ontdekt in het handschoenen vak. Ik wil hem weer in ere herstellen maar dan niet met blauw-blauw maar oranje-oranje. Dit sluit ook aan bij mijn werk, aangezien ik in de infrastructuur werk (elektrische deel, groen/paars voor de in die wereld bekenden).

Zal in dit forum vooral op zoek gaan naar elektronica aangezien daar ook mijn hart ligt.

Wellicht tot ziens!
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen MJWB met een R1200RT-P

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Mike,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. Helemaal TOP natuurlijk dat je de -1200- in (ex) P uitvoering gaat rijden. _004

Veel plezier met je RT en je kan gegarandeerd je hart ophalen op dit forum waar ook over elektronica in de afgelopen ruim 11 jaar al heel veel over geschreven en heel belangrijk, te vinden is. Gebruik daarvoor de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex.

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”