Voorstellen Paul Huygen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

PaulHuygen
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2019, 16:03
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Abcoude

Voorstellen Paul Huygen

Ongelezen bericht door PaulHuygen »

Beste mede-rijders, ik heb mij vandaag opnieuw aangemeld als lid. Een paar jaar geleden was ik ook al lid, maar ik heb sindsdien te weinig ingelogd. Sorry daarvoor.
Ik heet Paul Huygen, ben 67 jaar oud en rijd/reed op een R1150RT motor. Lang geleden heb ik een tijd een R60/7 gehad waar ik ook heel blij mee was.

Ik vind mijn RT1150RT een heerlijke motor. De aanleiding dat ik weer op Internet rondkijk is, dat ik een ABS-probleem heb. De handelaar die mijn motor in onderhoud heeft vindt dat ik daarom maar een andere motor moet kopen, maar ik wil rondkijken of er geen andere opties zijn.

Hartelijke groet,
Paul Huygen
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen Paul Huygen

Ongelezen bericht door EileRT »

Beste Paul,

Van harte welkom terug op ons RT-forum en verontschuldig je vooral niet . . . ;)

Dat je omwille van een ABS probleem van een motorhandelaar dan wel motor gerelateerd bedrijf moet omzien naar een andere motor gaat er bij mij niet in. Problemen zijn er volgens mij om opgelost te worden. Zo ook met het ABS. Lees het topic over Remmen - ABS (perikelen) maar eens door. Je kunt in dit topic ook altijd vragen stellen.

Veel plezier met je -1150- en veel genoegen op het forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”