Nieuw forum lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Gasbel1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2019, 20:43
Type: R1100RT
Bijz: Heerlijke rode stoere toerbuffel uit 1998 !
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Slochteren

Nieuw forum lid

Ongelezen bericht door Gasbel1971 »

Hallo allemaal.

Michael Hermse is de naam, 48 jaar, getrouwd, zoontje van 10 jaar oud, en eigenaar van een mooie rooie R1100RT uit 1998 met inmiddels alweer 81.000 km op de teller. Deze motor heb ik sinds april in mijn bezit. Voorheen reed ik mijn woon-werk verkeer op een Yamaha Virago 750 maar dat lage zitten was ik een beetje zat aan het worden. Dus rondgekeken en via Marktplaats mijn BMW aangekocht, en de Yamaha verkocht. Het rijden is een wereld van verschil, maar na de eerste rit wist ik het al zeker. Ik had veel eerder de overstap moeten maken naar BMW. Wat een prettige zit heeft de R1100RT en wat een wegligging, Super !
Mijn woon-werkverkeer is nu iets om naar uit te zien na het weekend. Ook mijn zoontje vindt het geweldig achterop. Hij kan veel meer zien nu onderweg. Ik heb weinig forum ervaring, dus ik zal voorlopig veel te lezen hebben hier. Met vriendelijke groet, Michael.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw forum lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Michael,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van een -1100- . Ook ik rij er nog altijd met veel plezier op en je hebt helemaal gelijk, het is een heerlijk comfortabele tourmotor.

Veel plezier ook samen met je zoon achterop en veel genoegen op ons forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”