Ook ik ben een nieuw forum lid

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

JoVo
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mei 2019, 17:00
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere, Ne

Ook ik ben een nieuw forum lid

Ongelezen bericht door JoVo »

R1200RT.jpg
Dames en heren,

Bij deze stel ik me even kort voor. Sinds een maand de trotse bezitter van een R1200RT.
Na een lange 'winterslaap' weer aan het motorrijden begonnen. Eerst nog wel even wat opfris lessen genomen bij KawaRob om toch even weer even dat gevoel op te pakken. Mijn jongste zoon heeft net zijn motorrijbewijs en ja, dan gaat het bij pa ook weer kriebelen. Daarnaast ook een motorrit met vrienden naar Schotland in het verschiet en dan ben je snel verkocht.
De eerste ritten alweer gemaakt en het voelt alsof ik nooit anders gedaan heb Big RT Smile
Ook voor mijn vrouw het benodigde materiaal aangeschaft zodat we deze zomer de nodige tripjes met de motor kunnen maken.

Nu nog even op zoek naar een navigatie en communicatie systeem zodat ik straks met de groep ook tijdens het rijden goed contact kan houden.

Ik zal ongetwijfeld regelmatig het forum raadplegen op zoek naar advies en ervaringen en dat is volgens mij ook precies waar het forum voor bedoeld is. ;)

Groeten, Johan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Ook ik ben een nieuw forum lid

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Johan,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van deze super mooie -1200- . Een motorreis met vrienden naar Schotland, leuke tourritten met onder andere je vrouw . . . wat wil je nog meer?

Geniet van je RT, veel genoegen op ons unieke forum en deel gerust je ervaringen! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
JoVo
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mei 2019, 17:00
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Almere, Ne

Re: Ook ik ben een nieuw forum lid

Ongelezen bericht door JoVo »

Dankjewel Eilert,

Ondertussen al de nodige kilometers gemaakt ter voorbereiding op Big RT Smile
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”