Even voorstellen, geen RT maar een C ;-)

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

R1200C
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jul 2019, 08:02
Type: Overig R-serie
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Zuid-Oost Brabant

Even voorstellen, geen RT maar een C ;-)

Ongelezen bericht door R1200C »

Hallo allemaal,

In 1998 als een blok gevallen voor mijn C-tje, was niet van plan om een nieuwe motor te kopen met net een weekje mijn rijbewijs op zak maar toen ik de kans kreeg om een dagje op een demo te rijden liet ik dat niet liggen. Na de eerste bocht was het raak en bijna 21 jaar laten rijden we nog steeds samen.

Gebreken komen met de jaren en dat is ook de reden dat ik hier terecht kwam. Er gaat wat mis met de rechter knipperlichten, na de TT gisteren deed het alarm raar en na het tanken lag er een zekering uit, denk van de brandstofpomp.

Ik hoop dat ik wat kan bijdragen hier, maar zal vooral even lezen en uitpluizen ondanks dat dit natuurlijk geen R1200C forum is verwacht ik wel een aantal nuttige zaken te vinden.
Kei veel groeten!

Joost

BMW R1200C (1998), Citroën C5 V6 Carlsson (2004), Land Rover Series IIa 88 STAWAG (1971)
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen, geen RT maar een C ;-)

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Joost,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum waar je ook met een R1200C met een gerust hart kunt vertoeven. _004

Stel vooral je vragen in de daarvoor ingerichte topics, maar je kunt ook eerst even googelen via de zoekfunctie rechts bovenin de forumindex. Er is in de afgelopen 11 jaren al veel geschreven en gedeeld èn heel belangrijk, ook goed vindbaar.

Veel voortgezet plezier op de BMW en veel genoegen op dit unieke forum! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”