Dit was eigenlijk niet de bedoeling...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:22
Type: R850RT
Land: Netherlands
Woonplaats of omgeving: Loon op Zand

Dit was eigenlijk niet de bedoeling...

Ongelezen bericht door Henri »

ik ben Henri Boer en woonachtig in Loon op Zand (Efteling ligt in onze achtertuin:) en was tot gisteren overtuigd dat ik ging stoppen met motor rijden omdat het lastig te combineren is met mijn werk als fotograaf. Geen tijd en druk bezig met mijn nieuwe zaak. Mijn trouwe Moto Guzzi met zijspan die me jaren, zomer en winter,naar mijn toenmalig werk bracht moest eraan geloven en er werd gezocht naar een liefhebber of iemand met een mooi verhaal.
De huidige eigenaar van de Guzzi had inderdaad een mooi verhaal maar ook een BMW R850RT uit 2000 waar hij dan vanaf wilde en zo komt het dat ik nu de eigenaar ben geworden van deze BMW en toch maar even doorga met motorrijden, een heel goed excuus toch?
Maar nu moet ik op zoek naar een geschikte grote topkoffer om mijn fotoapparatuur in te vervoeren en wat aanpassingen aan de motor en dus ook wat documentatie bij elkaar zoeken. En als dat gaat lukken mag de RT blijven om me te helpen met mijn werkzaamheden.
Dit is overigens niet mijn eerste ervaring met BMW, halverwege de jaren 80 had ik een R75/5 met een zijspan (en met een achteruit versnelling). De komende weken ga ik de nieuwe aanwinst eens goed uitproberen en zal waarschijnlijk nog wat hulp vragen hier op het forum.

Groeten vanuit Brabant, Henri
ps foto's volgen nog :oops:
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Dit was eigenlijk niet de bedoeling...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Henri,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en helemaal TOP natuurlijk om vooral door te gaan met motorrijden. Je gaat met je nieuwe aanwinst, een -850-, vast en zeker het nodige woon/werk/tour plezier beleven. _004

Stel gerust je vragen/deel je ervaringen in de daarvoor ingerichte topics. Veel plezier op je RT èn op ‘t forum! En we zijn benieuwd naar de foto’s . . . _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
heinvandermeijs
Berichten: 396
Lid geworden op: 15 jun 2015, 04:56
Type: R1200RT
Bijz: R1200rt uit 2010
Land: nederland
Woonplaats of omgeving: tilburg
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Dit was eigenlijk niet de bedoeling...

Ongelezen bericht door heinvandermeijs »

Goede avond Henri, mooi weer iemand uit midden brabant, woon zelf in Tilburg. Misschien een keertje koffie drinken,

Gr. Hein van der Meijs
Het leven hoort een groot feest te zijn, waarin niks moet en alles kan
Gebruikersavatar
Henri
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jul 2019, 16:22
Type: R850RT
Land: Netherlands
Woonplaats of omgeving: Loon op Zand

Re: Dit was eigenlijk niet de bedoeling...

Ongelezen bericht door Henri »

heinvandermeijs schreef: 20 jul 2019, 00:15 Goede avond Henri, mooi weer iemand uit midden brabant, woon zelf in Tilburg. Misschien een keertje koffie drinken,

Gr. Hein van der Meijs
Dat gaan we zeker doen Hein ( of bij een volgende netwerkgelegenheid :).

Groeten, Henri
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”