Nieuw

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Kruit
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 okt 2019, 20:49
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Woudenberg

Nieuw

Ongelezen bericht door Kruit »

Goedenavond,

Na 9 jaar zonder motor te hebben gezeten toch weer de kriebels gekregen en terug naar mijn oude liefde. Een blauwe r1100rt van 1998 met 74k op de teller.
Mijn 4e 1100. Nog getwijfeld om gelijk naar een 1200 te gaan, maar toch besloten om rustig(financieel 😎) te beginnen.
Vanaf volgende week eindelijk weer op 2 wielen. Wat een feest!
Afgelopen week weer een hele nieuwe outfit aangeschaft. Ook geen vervelende bezigheid.

Verder veel gelezen op jullie prachtige forum.
Ik hoop hier vele en nuttige jaren door te brengen, er van uitgaande dat ik voorlopig weer blijf rijden.😉

Hoop jullie allemaal regelmatig te spreken.

Groet Fred
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4478
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Fred,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je enthousiaste entree. _004

Helemaal TOP natuurlijk dat je RT blijft rijden. Wat wil je ook met een smile van oor tot oor . . . ook ik kan je de hand geven en beleef al bijna 8 jaar plezier aan mijn 1100. Het is alleen mijn 1e en niet mijn 4e. ;)

Hoe dan ook, heel veel plezier ook toegewenst op ons forum. Fijn ook dat je daar enthousiast over bent. Dat doet ons goed! Voel je vooral snel thuis en hopelijk tot ziens bij een forum tourrit! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”