Nieuw

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

big_f00t_72
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 okt 2019, 20:00
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Enkhuizen

Nieuw

Ongelezen bericht door big_f00t_72 »

Hallo allemaal,

Na jaren lang een Kawasaki zzr600 te hebben gereden ben ik overgestapt op een BMWR1100RT uit 1996. Ik moest deze ovestap maken i.v.m. rugklachten. Ik moet zeggen dat ik geen spijt heb. Wat een heerlijke machine is dat. Moest wel enerom wennen aan het afremmen tijdens het gas loslaten en het gewicht was ook een dingetje. Ik had hem nog geen 30 minuten binnen en liet hem al omvallen grrrrrrrrrr. Schade beperkt door de uitstekende cilinders. Tja dat is geen ZZR die je op de bok probeert te krijgen. Gelukkig heb ik dit leed verwerkt en kunnen weer genieten. Ik heb wel wat vragen over mogelijke mankementen maar dat plaats ik in een ander deel van dit forum.

Leuk om ook tot de club van BMW rijders te horen......

Hartelijke groet,

Big_f00t_72.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Nieuw

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Bigfoot,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro en gefeliciteerd met de aanschaf van een -1100-. Een fijne woon/werk/tour motor. _004

Natuurlijk balen als je deze laat vallen, maar je weet het, er zijn twee soorten motorrijders. Zij die al zijn gevallen en zij die nog gaan vallen. ;)

Hoe dan ook veel plezier met je RT en maak vooral ook gebruik van dit forum. Ik las in een andere posting dat je dat al doet.

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”