Weer een R1100RT?

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

E30
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 nov 2019, 20:19
Type: R1150RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Amstelland

Weer een R1100RT?

Ongelezen bericht door E30 »

Hallo allemaal,

25 jaar geleden mijn rijbewijs gehaald en gestart met een Honda VT750 shadow. Van de Shadow naar een Gold Wing Aspencade en van de Aspencade naar een Diversion 900 om uiteindelijk bij een R1100RT uit te komen. Samen met mijn vrouw ( Yamaha Virago 535) tot de geboorte van onze dochter vele toertochten door Europa gereden. Na de geboorte van onze dochter eerst de Virago weg gedaan en een paar jaar later ook de R1100 RT met pijn in mijn hart weggedaan. Nu me weer aan het oriënteren voor een R1100RT om samen met mijn zoon mooie tochtjes door Nederland en wellicht Europa te maken. Het is nu nog een idee maar wellicht binnenkort werkelijkheid. Om me goed te kunnen oriënteren op een leuke R1100RT lid geworden van het forum om over eventuele problemen, de oplossinge en adviezen te kunnen lezen. Oh ja, BMW is een deel van mijn DNA dagelijks vervoersmiddel is een BMW, in de zomer heb ik een E30 cabrio op de oprit staan. Nu nog een R1100RT ? Groet, Jurgen
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Weer een R1100RT?

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jurgen,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Je gaat aan de -1100- ongetwijfeld veel plezier beleven. Het is een fijne woon/werk/tour motor. Lees je vooral in in de vele topics, ook w.b. de aankoop van een tweedehands motor. Doorgaans gesproken zegt de km. stand niet alles. Wel een status van goed en regulier onderhoud. Daar is in principe elke motor maar zéker de BMW, zeer gevoelig voor. Mocht je vragen hebben stel ze gerust in de daarvoor ingerichte topics.

Hoe dan ook, veel succes met je zoektocht naar een mooie RT en laat vooral weten welke het gaat worden of is geworden! _004

[groet]

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”