Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
fschuurman
Berichten: 353
Lid geworden op: 18 feb 2020, 22:51
Type: R1200RT
Bijz: R 1200 RT LC
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard
Contacteer:

Even voorstellen

Ongelezen bericht door fschuurman »

Hoi, ik ben Frank, 52 jaar en sinds 2018 weer op de motor. Ik heb in 2018 een Deauville 650 gekocht uit 1998 van een rijschoolhouder en als een kind zo blij weer. Na de eerste dagen wat onwennig, voelt de Deauville als een set benen. Hier en daar wat gepimpt met Led verlichting, SP Connect en USB lader omdat ik een groot fan ben van de Scenic app. Ik ben verhuisd onlangs naar Heerhugowaard en het wordt tijd voor een upgrade. Kinderen het huis uit (zoon, dochter en bonus dochter) en na een vakantie in Schotland willen wij samen op de motor naar de Highlands. De 650 lijkt ons gezien de leeftijd en power niet het juiste werkpaard. Deels met pijn in het hart, is na veel lezen de FJR en de Pan afgevallen. Het oog is gevallen op een -1200- LC 2014 van de Jong in Alphen aan de Rijn waar is a.s. zaterdag een (nog niet bevestigde) proefrit heb aangevraagd. Ik heb een rit gemaakt naar Normandie met vrienden (zie website in profiel) met zeer veel plezier. Het zadel laten pimpen door de mannen in Den Haag en zonder zere billetjes de rit volbracht. Nu klaar voor grotere avonturen.
Groet,
Frank

Sinds 2018 herintreder op de motor.
Yamaha XT350 - Honda NT650V - BMW R1200RT/LC
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Frank,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. Dat wordt zeer gewaardeerd! _004

Je hebt aan de -1200- een hele fijne tourmotor. De zadelaanpassingen komen hier met regelmaat voorbij en TL in Den Haag is daarvoor een perfect adres. Onbegrijpelijk dat BMW met de productie van zo’n fijne motor (de Reise Tourer) zo’n flut zadel kan afleveren. Dat is m.i. al decennia lang het geval.

Hoe dan ook, heel veel plezier op je RT en veel genoegen op dit forum. En . . . laat je vragen/opmerkingen/ervaringen vooral horen in de verschillende topics. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
joekes
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 nov 2017, 08:21
Type: R1200RT/LC
Bijz: BJ 2015 Callisto grey matt
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door joekes »

Welkom Frank, veel veilige en plezierige km's op je RT...!

Groet, Jack
Diversen RT's gereden...momenteel een R1200RT Lc uit 2015 callisto grey matt
Gebruikersavatar
Marc H
Berichten: 105
Lid geworden op: 21 jan 2020, 17:33
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Purmerend

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door Marc H »

Welkom Frank,

Ik kom zelf van een Pan af (ST1300) en vond die altijd erg soepel rijden. Een beetje TE soepel. De R1200RT voelt als een motor met karakter maar rijdt geweldig.

Veel fijne en veilige kilometers!

Marc H
Een vader is iemand die foto's heeft waar ooit zijn geld heeft gezeten.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”