Voorstellen Niels

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
nielsmidde
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 apr 2020, 23:17
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zutphen

Voorstellen Niels

Ongelezen bericht door nielsmidde »

Beste forumleden,

Ik ben Niels, woonachtig in het mooie Zutphen en sinds een week of vier bezitter van een antraciet kleurige R1100RT uit 2000 met 123.000 km op de teller.
Na een aantal jaar Kreidler (60cc opgevoerd, op motorkenteken) te hebben gereden, werd het weer eens tijd voor een fatsoenlijke machine. Het eeuwige gesleutel en zeer gevoelige 2-tact techniek was ik zat. Vóór de Kreider had ik een Honda Shadow 500. Niet echt een comfortabele toer motor.
Eerst bij twee R850R gekeken, maar ik kwam er gaandeweg achter dat ik de 1100RT met zijn kuipen en koffers toch moet vond. En al met al véél (ogenschijnlijk goed onderhouden) motor voor een betaalbare prijs.
Ik verwacht, na het vinden van een ander zadel, er erg veel kilometers op te mogen rijden.

Niels.Afbeelding

Hartelijke groeten van SM-G930F aan alle forumleden

Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstellen Niels

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Niels,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Veel plezier op je -1100- en succes met je zoektocht naar een beter zadel. Je kunt deze desgewenst ook laten aanpassen. Tijger Leathers in Den Haag is een goed en betaalbaar alternatief.

Hoe dan ook, veel plezier hier en op je RT! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
nielsmidde
Berichten: 13
Lid geworden op: 25 apr 2020, 23:17
Type: R1100RT
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Zutphen

Re: Voorstellen Niels

Ongelezen bericht door nielsmidde »

Hoi Eilert,
Bedankt voor de tip. Ik was al aan het kijken geweest voor een Top Sellerie en Bagster zadel, maar die zijn aardig aan de prijs. Opzich maakt dat niet uit als het zit plezier daar groter van wordt, maar we blijven uiteindelijk toch gierige hollanders...
Ik zal het forum er ook voor doorspitten.
Groet Niels

Hartelijke groeten van SM-G930F aan alle forumleden

Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”