Jeroen, even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Zwevvie
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2020, 11:47
Type: R1100RT
Bijz: Het is een oude dame, 1996
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Alphen aan den rijn

Jeroen, even voorstellen

Ongelezen bericht door Zwevvie »

Hallo allemaal,
Nieuw forum lid, dus ik zal me even voorstellen:

Mijn naam is Jeroen, bouwjaar 1973, woon in Alphen aan den Rijn, getrouwd, geen kinderen.

Aangezien ik geen autorijsbewijs heb, rijd ik al mijn hele leven lang op 2 wielen:
Eerst op de fiets, daarna brommer, toen (broms)scooter en sinds 2008 op de motor.
De motor gebruik ik dus voor zowel woon-werk als voor plezierritjes en gebruik hem dus het hele jaar door. Uitgezonderd de periode in de winter waarin ik het te link vindt om te rijden (sneeuw, gladheid etc). Dan pak ik de scooter weer uit garage om de 20km naar werk te rijden.

Mijn eerste motor was een zwarte Suzuki gsx600f. Heerlijke motor waar ik lekker op heb leren rijden. Helaas heb ik hem na zo'n 40.000km total loss gereden.
Daarna weer een Suzuki gsx600f gekocht, aantal jaren jonger en andere kleurstelling, blauw/wit.
Deze heb ik na een paar jaar ingruild voor een ander Suzuki (alweer), maar dit maal een Rode V-Strom, DL1000 uit 2007.
Heerlijke motor, maar helaas ben ik tijdens het rijden plotseling zonder olie komen te staan... Hierdoor was het motorblok dus compleet in de soep gelopen, en had ik de keus om óf een ander motorblok erin te bouwen, óf een andere motor te kopen.
Heb dus gekozen voor het laatste en heb een R1100RT aangeschaft.
Het is wel een oudje uit 1996, maar ik ben er blij mee.
Er moeten nog een paar kleine dingetjes aan gebeuren, maar als alles goed gaat kan ik er over een week of 2 op gaan rijden.

Hoop er heel veel plezier van te hebben, net zoals hier op het forum.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
DickJe
Berichten: 142
Lid geworden op: 02 jul 2018, 10:05
Type: Ik heb een andere motor
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Obdam

Re: Jeroen, even voorstellen

Ongelezen bericht door DickJe »

Hi Jeroen,

Mooie RT, mooie kleur ook.
Ik heb ook een gsx600f gereden, en een -1100- . Een wereld van verschil in rijden, tussen deze twee.

Ik zou niet meer terug willen 8)_

Veel plezier er mee!

Groet, Dick
Ooit: Suzuki T500, Honda CB750-four, Honda CB400-four, Honda CX-500, Kawasaki GPZ-900, Suzuki GSX-600F, BMW R1100RT, Honda CB500, Yamaha Fazer 600, BMW R1150R, BMW R1150RT
Nu: Honda NC750X DCT
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Jeroen, even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Jeroen,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt dat je jezelf èn je -1100- hier hebt geïntroduceerd. De RT zal je zeker niet teleurstellen en zal zich bewijzen als een fijne tour/woon/werk motor. _004

Veel plezier op ons unieke forum met vooral liefhebbers van het rijden, sleutelen en info uitwisselen over de motoren. En ja, dan vooral de BMW RT. Daarnaast is het ook een sociaal forum en houden we goede doelen acties. Zo steunen we al acht jaar de CliniClowns! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”