Hallo beste mensen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Inspctr-gadget
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2020, 00:26
Type: R1100RT
Bijz: Hij is van mij:-)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Lelystad

Hallo beste mensen

Ongelezen bericht door Inspctr-gadget »

Mijn naam is Kevin, ik ben 47 jaar, ben zzp-er in de klassieke botenbouw, en sinds welgeteld 1 dag de (toch wel stiekem trotse) eigenaar van een mooie blauwe 1100RT uit '96 met 62k op de teller. Na een aantal jaar veel op pad te zijn geweest met een XT660Z -die ik helemaal verbouwd heb naar een rally uitvoering- ben ik nu toe aan comfort, en gebruiksgemak.

Ik sleutel graag zelf en zoek dingen uit tot ik ze snap, dus ik kijk ernaar uit om alles te ontcijferen wat er op en aan de motor zit. Hij heeft zo zijn dingetjes, maar daar ga ik wel achter komen. Zo kwam ik er bij het naar huis rijden (pas) achter dat het dimlicht en de verlichting van de tellerpartij het niet doen. Ik zag al wel dat er wat gehobbyd is aan de bedrading, dus ik heb gelijk een mooie puzzel. :$

Ik zal hier regelmatig te vinden zijn om informatie te zoeken; ik heb al gezien dat er hier ontzettend veel te vinden is, dus dat gaat wel lukken.

Ook vind ik het leuk om hier ervaringen te delen, je weet nooit wie er iets aan heeft.

Alvast bedankt voor welke reactie dan ook _004

Groeten,

Kevin
Bite off more than you can chew, then chew it.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4484
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Hallo beste mensen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Kevin,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

De -1100- gaat je zéker het nodige comfort geven. En ja er wordt veel kennis gedeeld en het is middels de zoekfunctie ook goed te vinden. Deel vooral ook je ervaringen. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Inspctr-gadget
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jul 2020, 00:26
Type: R1100RT
Bijz: Hij is van mij:-)
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Lelystad

Re: Hallo beste mensen

Ongelezen bericht door Inspctr-gadget »

Dankjewel!
Bite off more than you can chew, then chew it.
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”