Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

sdquint
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 jul 2019, 13:05
Type: R1200RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Oude Wetering

Even voorstellen

Ongelezen bericht door sdquint »

Beste mede forum gebruikers,

Volgens mij ben ik al enige tijd lid van dit forum maar heb tot nu toe alle info kunnen verkrijgen door de zoek functie te gebruiken.
Nu ik toch echt op een punt ben aangekomen dat ik vragen moet gaan stellen zal ik mijzelf toch even moeten voorstellen.

Mijn naam is Steven, heb ondertussen al een goed aantal jaren mijn rijbewijs en ben aan mijn 6e motor (2e BMW) bezig. Helaas is de 1200 RT die ik een jaar geleden heb gekocht (na afscheid te hebben genomen van de Aprilia Tuono) niet geheel probleemloos gebleken.

Helaas komt er door tijd niet heel veel van het motorrijden maar ik hoop toch dat als ik de motor weer op orde heb dat ik nog wat kilometers met mijn vrouw achterop mag gaan rijden.

Gr Steven
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Steven,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie. Dat wordt hier zeer gewaardeerd! _004

Veel plezier met je -1200- en ik hoop dat je elektronisch probleem gesteld in een ander topic spoedig verholpen zal worden.

Ik wens je verder veel genoegen op ons forum! _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”