Even voorstellen

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Heinz53
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 sep 2020, 14:23
Type: R1150RT
Bijz: Ziet heel mooi uit
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Reuver

Even voorstellen

Ongelezen bericht door Heinz53 »

Hallo allemaal,mijn naam is heinz en woon in Reuver in het mooie Limburg. Ik ben 67 jaar en heb meer dan 30 jaar motor gereden oa. BMW r27 met zijspan,S 900, 750, en de nodige Japanners. En dan word je ziek en moest stoppen met mijn mooie hobby. Gevolg was een kapotte rug,er kwamen div.operaties met Schroeven om de rug vast te zetten. Jaren later...dus tot voor 4 jaar ben ik weer gaan proberen en wel met een motorscooter. Eerst een 400 burgman en daarna een 650. Tot afgelopen vrijdag.....motorscooter ingeruild na dat ik probeert heb hoe kom ik daar nu op met mijn vaste rug. Het lukte....eerst de hak op de zitting en dan doorschuiven. En nu ben ik dus bezitter van een 1150 rt van 2002 met 45000 km. Het is wennen....zeker naar die tijd van automaat te rijden.dat is dus mijn verhaal en wens jullie heel veel veilige km. Mvg.heinz
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Even voorstellen

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Heinz,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum _004

Goh man, wat een verhaal met je rug. Respect dat je bent blijven motorrijden en nu dan van een motorscooter naar een -1150- Ik hoop van harte dat je je hobby ook op de RT kunt blijven uitoefenen en wens je daarbij en op ons forum veel plezier. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”