Voorstelling

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

Gebruikersavatar
lexie68
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jun 2020, 11:31
Type: R1200RT
Bijz: Saphier schwarz
Land: België
Woonplaats of omgeving: VEURNE

Voorstelling

Ongelezen bericht door lexie68 »

Hallo allemaal,

Ik ben sinds juni deze site al aan het doornemen maar wil me ook nog even voorstellen.
Sinds dit jaar heb ik weer een motor gekocht na zo'n 28 jaar niet meer een motorfiets in bezit te hebben gehad. Af en toe gehuurd maar een eigen fiets is natuurlijk fijner. Intussen ben ik de 50 ruim gepasseerd maar rij graag met mijn vrouw of een van de kinderen door het land.
Na een opfriscursus heb ik een Saphier schwarze R1200RT gekocht uit 2011. Al een droom van mij sinds ik als jochie de politie met een R100RT zag rijden. Die kwam zo mooi uit de vering als je optrok.
De motor bevalt me goed. Wel een beetje wennen als je bij het optrekken niet direct de 2de versnelling vindt en in neutraal blijft hangen en dan met een luide knal de 2de versnelling inschakelt. Oh, gruwel.... :O
Ik gebruik de motor als hobby en rij alleen als het droog is en ik een beetje wil ontspannen. De motor is snel genoeg en heerlijk om te toeren.
Dus ik hoop op vele jaren rijplezier.
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstelling

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Lexie,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Fijn dat je het motorrijden weer oppakt en helemaal TOP natuurlijk dat je dat op de BMW RT doet. Het is de ultieme tourmotor met ongeëvenaarde rijeigenschappen. En ja, jongensdromen komen uit . . . :D

Stel vooral je vragen in de daarvoor ingerichte topics en veel plezier op ons unieke forum. _004

-groet-

Eilert
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”