Voorstelrondje

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

gerardbergen
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 okt 2020, 20:30
Type: R1100RT
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Heerhugowaard

Voorstelrondje

Ongelezen bericht door gerardbergen »

Beste motorvrienden...
Uiteraard stel ik mij netjes voor bij binnenkomst.
De naam is Gerard en ik ben woonachtig in Heerhugowaard. 63 lentes maar voel mij 18+
Goed 40 jaar geleden heb ik mijn motorrijbewijs gehaald op een rode JAWA 250 "Reng deng deng als de rook om je hoofd is verdwenen" Hierna heb ik eigenlijk alleen maar BMW gereden, ik vraag weleens gekscherend of er ook andere merken zijn. Is het leuk om op te noemen op welke zadels ik heb gezeten ? Tuurlijk is dat leuk.... R60 / R60 met hollandia zijspan / R75 / R80 met Steib zijspan / R80RT / R100RT/ R1150GS / K 75RT / K1200GT en nu heb ik een R1100 RT van oktober 2000 in dezelfde kleur als die van Eilert. Tja tandarts hier op het dorp was 1e eigenaar en hij deed em weg na slechts 40.000 kilometer. Hij had een bod van ikwilvanmebrommeraf of zoiets en voor datzelfde bod had ik weer een leuke fiets. Moet bekennen dat ik een groot fan ben van de classic boxer, de R100 RT blijft mijn mooiste fiets. ABS EVO en noem al die dingen die duur stuk kunnen maar op, ik omschrijf ze vaak allemaal als "Gebemoei" OK OK ze brengen natuurlijk veiligheid en dat is zo belangrijk voor ons motorrijders. Een vraag over veiligheid heeft mij ook naar dit forum gebracht. Mijn oude boxer had van die in de kuip gemonteerde klaplampen, serieus dikke Hella Lampen, dat gaf licht. Ik wil op mijn R1100 RT ook 2 lampen bijplaatsen en zoek de gouden tip. Daar is een voorstelrondje natuurlijk niet voor en dus zal ik deze vraag straks posten op het juiste kanaal. Veel veilige kilometers gewenst en keep them rolling......
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4479
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Voorstelrondje

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Gerard,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je introductie hier. Het wordt zeer gewaardeerd. _004

Helemaal TOP en SUPER dat je aangeeft je nog 18+ te voelen. Leeftijd is maar leeftijd. En ach, je bent zo oud als je je voelt toch? Motorrijden draagt zeker bij tot het je jong voelen. Tenminste dat is mijn mening. ;)

Mooi dat je ook een opal blauwe -1100- hebt net als ik. Met nagenoeg dezelfde kilometerstand. Ik heb de motor 8 jaar geleden gekocht met nauwelijks 20K op de teller. Ook van de eerste eigenaar. Het is een fijne tourmotor waar je veel plezier mee gaat beleven.

Er zijn wel topics waar men extra verstralers heeft geplaatst op de RT. Als je de zoekfunctie gebruikt vind je dit wel. Je kunt altijd vragen stellen in de daarvoor ingerichte topics want daar zijn we tenslotte ook een forum voor. _004
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Gebruikersavatar
joekes
Berichten: 143
Lid geworden op: 22 nov 2017, 08:21
Type: R1200RT/LC
Bijz: BJ 2015 Callisto grey matt
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Tilburg

Re: Voorstelrondje

Ongelezen bericht door joekes »

Welkom Gerard,

Veel plezier en veilige km's op je R1100RT ! _004

Groet,
Jack
Diversen RT's gereden...momenteel een R1200RT Lc uit 2015 callisto grey matt
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”