Bij deze even voorstellen...

Wij stellen het op prijs dat nieuwe forumleden zich hier even introduceren alvorens tot posten over te gaan.

Moderators: EileRT, JOS WRSM

BMWleek033
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2020, 20:34
Type: R1200RT
Bijz: Ex overheid
Land: NL
Woonplaats of omgeving: Amersfoort

Bij deze even voorstellen...

Ongelezen bericht door BMWleek033 »

Beste Forumgenoten,

Mijn naam is Ceyhun (zeg: DjeeHoen), 24 jaar en sinds een paar dagen in het bezit van een R1200RT-P uit 2009 met heeul veeul ervaring (lees: 183xxxKM)... .Ik hoop dat de toekomst er met deze ex-overheid fiets zonnig uitziet.

Mijn eerste ervaring met de -1200- zorgde ervoor dat ik met een grote glimlach achter het gigantische windscherm naar huis reed. Uiteraard is het nog wel even wennen aan de 1170cc twee-cilinder boxermotor en zijn rijeigenschappen, maar dat is logisch als je de overstap maakt vanaf een 600cc 4-cilinder Honda CBF 600 SA.

In eerste instantie was ik via Google op zoek naar de ombouw van R1200RT-P naar R1200RT-P. Ik kwam er snel achter dat er een heel BMW RT-forum bestaat en uiteraard heb ik mij als vers RT bezitter meteen geregistreerd.

Helaas ben ik meteen al tegen één probleem aangelopen maar dit zal ik op het forum en morgen bij de dealer uitlopen.

[groet] Ceyhun
Gebruikersavatar
EileRT
Forumbeheerder
Forumbeheerder
Berichten: 4482
Lid geworden op: 11 feb 2012, 12:06
Type: R1100RT
Bijz: Bj. 2000 + ZTechnikVStream-HyperPro-StebelNautilus
Land: Nederland
Woonplaats of omgeving: Drachten

Re: Bij deze even voorstellen...

Ongelezen bericht door EileRT »

Hallo Ceyhun,

Van harte welkom op ons mooie RT-forum en bedankt voor je intro. _004

Gefeliciteerd met de aanschaf van een -1200- . Je gaat er ongetwijfeld veel plezier mee beleven. De overheidsfietsen worden altijd goed onderhouden en dat is m.i. de sleutel tot plezierig blijven rijden. Daarom zegt de km. stand voor een RT lang niet alles. De onderhoudshistorie des te meer.

Deel vooral je ervaringen en vragen in de daarvoor ingerichte topics.

En TOP dat je ons als enige echte RT-forum heb gevonden . . . kan ook niet anders! Big RT Smile
Met vriendelijke motorgroet,
Eilert

Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Nieuw hier? Graag eerst even voorstellen”